lørdag den 18. maj 2013

Så er flagene klar

Jeg indrømmer gerne, at jeg er Melodunse Grandprix fan! Måske ikke så hardcore som i mine yngre dage, hvor vi altid var en flok venner der så det sammen, og drak en pils eller to .....
Men ses skal det, og jeg glæder mig til at høre: Denmark twelve point/Danemark douce points, og gerne mange gange!



Opstarten er i gang - kæresten har sat MGP vindere musik på - startende med Johnny Logan. Jeg elsker Johnny Logan from way back (1980), ja det gør kæresten også, for det var Logan der på en måde førte og sammen ..........
Den historie får I en anden dag ;-)

Alle ønskes en festlig Grand Prix aften, med eller uden flag på sofabordet :D

Held & Lykke Emmelie - Gør os stolte Ü

Opdatering: HUN GJORE DET!!! Fantastisk!! Flagene eksisterer til gengæld ikke længere, for dem smed vi op i luften, da sejren var hjemme.
Og så så vi også et par sekunder med Johnny Logan under showet. Juhuu :D
Hyggelig hyggelig aften :)



2 kommentarer:

Connie sagde ...

Ih hvor hyggeligt :-) ... jeg er så ikke MGP-fan men håber da, at Danmark fik en god placering :-)

Krearier sagde ...

SÅ DU DET IKKE??!! Ihhh, det var spændende! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...