fredag den 17. maj 2013

Hamstring af farvekort i Bilka

Findes der noget bedre end gratis materiale til krearierne? Nej vel!
Jeg har tidligere brugt farvekort til påskeæg samt konfetti til (fest)bordet, og har ideer til flere projekter.
Da vi i går var i Bilka for at købe flere lilla blomster, tog jeg lige en runde i malerafdelingen, og hold da så lige op nogle farvekort der var der.
De måler 10.5 x 15 cm, og hvert kort har 3 farver.



Kæresten så hvordan mit blik flakkede - for hvilke skulle jeg dog vælge - der var mange kort. Jeg fik fremstammet noget med, at jeg nok gerne ville have nogle med lilla nuancer, men kæresten var ikke så beskeden. "Tag da bare alle dem du vil have", sagde han. "Neiiii, det kan man da ikke", sagde den velopdragne kvinde, der var sikker på, at der var monteret et overvågningskamera, der udelukkende holdt øje med, hvor mange farvekort kunderne tog af gangen .....
"Vis mig hvilke rækker du vil have", sagde den uopdragne mand, og den velopdragne kvinde pegede diskret. Manden var fiks på fingrene, og spurgte om jeg ikke også skulle have gule og røde nuancer, men nej nu måtte det stoppe. "Put dem i baglommen, så ingen ser dem" beordrede jeg. Ha ha ha.
Nå, men det blev til 53 forskellige kort, og det var nok "kun" ca. 1/3 af kortene.
Næsten gang vi kommer i Bilka, tager kæresten nogle flere :o)

Der er dømt gratis leg med masser af farver Ü



2 kommentarer:

Mosekonen sagde ...

Ha ha ha.... mægtig god ide.
Gemmer den til senere, når jeg skal lave noget med fint papir.
God pinse

Krearier sagde ...

Hej Tove
Tag rigeligt - de er gratis .... Ha ha ha ....

God pinse til dig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...