tirsdag den 21. maj 2013

Morgenstund har guld i mund

I sidste uge gik jeg en tidlig morgen tur.
Det er fantastisk nydelse, at mærke solen blive varmere og varmere, og alle de tidlige morgendufte. Det er balsam for sjælen :)


"Lækker" skovsnegl øverst t.v.
Endnu en krokodille øverst t.h. Før set her i en af vores andre søer
Kæmpe areal fyldt af påske og pinse liljer
Duggen lå endnu tungt, så jeg fik plask våde sko


At være kreativ, betyder ikke kun håndarbejde projekter. 
Det er også at se, høre, dufte og smage naturen. Se motiver i naturen der straks må foreviges via kamera.
I mit tilfælde bliver min lyst til håndarbejde projekter størrer (og kedelige huslige sysler), hvis jeg får en ordentlig dosis natur Ü


8 kommentarer:

Karina Viki sagde ...

ENIG! Det er vigtigt at kunne se og fornemme tingene omkring en :) Jeg elsker også bare at komme ud, særligt når der er blevet læst i flere timer så MÅ jeg bare ud i den friske luft og fornemme forårets dufte, farver og lyde - elsker det og heldigvis elsker mine to små rødder det ligeså meget så vi er rigtig meget ude, desværre for det meste uden kamera ;)

Skønne billeder du har taget :)

Smil og kram

Krearier sagde ...

Jeg oplever lykkefølelse og afslappethed i naturen.
Uanset hvor travlt man har, tror jeg en lille/lang tur i naturen kan gøre underværker for ens psyke.
Nu er jeg så heldig, at jeg bor i et fantastisk naturskønt område, men selv i de store byer er der oaser, der kan nydes.

Lægerne burde lave recept på tvungen naturoplevelser ;-)

Jeg bruger min iPhone til billederne - den er handy at have med :)

Jeg elsker at se naturbilleder hos andre bloggere, så du må se at få taget billeder, når du og rødderne er ude :))))

Connie sagde ...

Der er næsten ikke noget bedre end en tidlig-morgen-tur ud i naturen :-) ... jeg kan blive helt høj af sådan en tur, og mange flere burde gøre det ... tage sig tid til det, i stedet for altid at sige, at de har for travlt med dit og dat :-)

Mosekonen sagde ...

Er bare så enig.
Høst af glædesbobler i naturen dyrkes også her.

Krearier sagde ...

Connie - Det handler nemlig om at prioritere, og en lille tur er bedre end slet ingen :)

Krearier sagde ...

Tove - Elsker jo også at se dine naturbilleder. Det er næsten som at være der selv :)

Nola sagde ...

ja det har du så helt ret i, der findes ikke noget bedre end at have tid og tage på sådan en morgen oplevelsesdag....helt alene og i klang med naturen. Det er balsam for sjælen og kreativiteten :-)

Krearier sagde ...

Nemlig! Tidligere havde jeg svært ved at gå turene alene - det føltes så mærkeligt, men nøiiii hvor oplever man bare på en anden måde, når man går alene rundt i naturens beroligende lyde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...