onsdag den 22. maj 2013

Onsdagsbilleder: Kaffe Fassett - En fantastisk designer

I går, tirsdag, så jeg tilfældigt noget af et program på TV2 Fri, hvor Kaffe Fassett blev omtalt, som (bl.a.) en strikke guru af de helt store.
Det vakte naturligvis min interesse, og hold da så lige op nogle kreationer han designer og udfører, med fuld knald på farverne!

"Those of you who feel knitting has changed your life,
welcome to the club. I can think of no better
occupation to reveal your own creativity"
 - Kaffe Fassett

Kilde

Kilde


Kilde

Kilde

Kilde

Super dygtig og kreativ person - der i øvrigt også designer lækkert meterstof!

Du kan besøge hans hjemmeside her

På Ravery finder du ham her

4 kommentarer:

Connie sagde ...

Wow! Det må jeg nok sige, selvom jeg ikke er en strikker :-) ... men jeg har en god kollega, der er vild med at strikke, så hun får da lige linket, og det er jeg sikker på, at hun vil blive glad for :-)

Mosekonen sagde ...

Ja hold da lige ferie.
Mon den mand sover overhovedet, med alt det han får fra hånden

Krearier sagde ...

Connie - Jeg ville ønske, at jeg var en bedre strikker, for sikke nogle designs. Han har skrevet adskillige bøger, som din kollega måske kunne få stor glæde af :)

Krearier sagde ...

Tove - Han er jo simpelthen multikunstner med sine hænder og kreative hjerne. Mon ikke han drømmer i skønne farver - ja hvis han overhovedet sover :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...