søndag den 30. september 2012

Endnu en lækker giveaway premie

D. 1. september vandt jeg Natazchas fantastisk giveaway, og sørme om jeg ikke d. 21 september vandt By & My's fødselsdags giveaway!
Jeg kunne frit vælge et sæt sengetøj fra Katvig eller Småfolk. Jeg valgte et sæt fra Småfolk m. lilla æbler, i voksenstørrelse, til min datter.



Jeg nyder, at hun nu er nået den alder (12 år), hvor lyserød og pink er på vej ud af værelset. Nu er det lilla der er på banen - Tak til Justin Bieber, der har lilla som yndlingsfarve :D

Tak til By & My for denne lækre premie. :)
I kan besøge deres online designshop her.


2 kommentarer:

Pia´s Hverdag sagde ...

JA, DET ER SJOVT SOM FARVERNE SKIFTER ...
JEG KAN I ØVRIGT GODT KENDE DET MED STORCENTRE OG MANGE MENNESKER

Krearier sagde ...

Hej Pia

Ja, lilla var vist ikke en farve hun tænkte meget på inden BieberFever :D

Mht. storcentre, så bliver det hverdage - lørdage bliver frygtelige den næste gange tid ....

Hav en god dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...