tirsdag den 25. september 2012

Mareridtet på Fisketorvet

Jeg er og bliver aldrig en person der oser rundt og shopper. Alligevel førte Mr. Mondeo os til Fisketorvet, København!
Allerede da vi kørte ned i parkeringskælderen, og måtte vente lang tid på en fri plads vidste jeg, at det var heeeeelt galt det her.
Mine slimhinder i øjne og hals reagerer BIG TIME på den ekstreme luftforurening der er (hvilket i øvrigt gælder for hele Kbh. City). FØJ!!!!

Men når vi nu var der, kunne jeg lige slå et smut forbi Søstrene Greene.
Naivt troede jeg, at butikken ville være stor - altså Fisketorvet er jo stort - men det var den ikke *vræl*, og jeg kom kun ud med det der ses på billedet.


Jeg hamster papir uden at vide hvad jeg egentlig skal bruge det til :D

Der var proppet med mennekser over alt, og var det ikke fordi jeg vidste, at datoen var lørdag d. 22 september, ville jeg tro, at det var een af de sidste dage inden jul!
Jeg gør det aldrig igen! Det shoppe show er bare slet ikke mig.


4 kommentarer:

Mosekonen sagde ...

Smiler stort og velkommen i klubben.
Jeg bryder mig bestemt heller ikke om at shoppe. Især hvis der er propfyldt med mennesker alle vegne og bilos...pyhhh-ha , nej tak.

Det sker dog jeg er afsted alligevel, men så bliver det på en hverdag om formidagen, så jeg ikke føler mig total mast.

Kender det kun alt for godt, det der med, at der opstår et behov for noget, man slet ikke vidste man havde behov for, før tingene spottes i en butik :)

God ny dag

Krearier sagde ...

Utroligt som vi to ser ens på mange ting :)))

Design À la Camara sagde ...

Får mildest talt "KLAUS" når det er et gedemarkeded. Tager sjælendt bilen til CPH - drøner gerne med toget og metroen - 10 gange hurtigere. Parkeringskældre holder jeg mig langt væk fra - bare osen og lugten, er en rigtig killer


Nå så du hamstrer - se se - hvad tænker du at du skal bruge det til?

Krearier sagde ...

Mille - Mr. Mondeo har åbentbart ikke lært endnu, at han skal fragtes os ud i naturen og IKKE til shoppe helvede!!!! Jeg må se at få ham opdraget!! :D

Aner ikke hvad jeg hamstrer papir til - det er bare det billigste krea produkt. Ha ha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...