mandag den 22. oktober 2012

Stilhed før storm ....

Uha, her har været frygteligt stille, men nu er jeg "back in town" Ü
Jeg glæder mig til at komme igang med at blogge om løst og fast igen, og de kreative ideer står i kø!

Mit mellembarn startede i september på Geo Science studiet på Københavns Universitet, og fik nøgle til sin kollegie hybel sidste mandag, så vi har ligget vandret mht. indkøb. Af MOAR fik han 5000 kr. til nye møbler osv. osv. ;-)
De penge forsvandt hurtigt hos:



Dette betyder så også, at jeg endelig kan få mit eget krea rum. Jubiiiiii.
Tænk sig at bo på 250 m2, og så ikke have eget krea rum ....... men det får jeg så nu :))))))
Glæder mig vildt til at indrette det!


5 kommentarer:

Natazcha - Artsy Fartsy sagde ...

ih hvor spændende!
Og tillykke med at du nu får dit eget krea rum! :)

Mosekonen sagde ...

Hvor lækkert for dig.
Tillykke.

Ja, de kære børn flyver fra reden og det skaber rum for nye tiltag, vaner og rutiner.

Hav en dejlig dag

Krearier sagde ...

Tak for jeres søde kommentarer :)

Det bliver så lækkert at have krea tingene fremme, så jeg kan se hvad jeg virkelig har.
Jeg tror det vil inspirere mig til, at kaste mig ud i alle mulige projekter af større eller mindre art :)

En god dag til jer :)

Mia Folkmann sagde ...

Hvor bliver det dejligt for dig med dit eget kreative rum. Jeg har indrettet vores stue til det samme - godt nok fælles med min rare mand, men det er også ret så hyggeligt... ;-)

Krearier sagde ...

Hej Mia :)
Vi har egentlig også plads til det i een af stuerne, men selv om min kæreste er den bedste i verden, vil jeg nu alligevel helst have min egen hule - nu hvor muligheden er der. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...