fredag den 21. september 2012

Støt brysterne!


Årets kampagne er skudt i gang, og som vanligt har jeg købt lidt forskelligt.

Hvert år køber jeg et armbånd.
I år blev det nr. 3 fra venstre.

T-shirts kan man aldrig få nok af
Et par lækre bløde sweat pans
Til min datter har jeg købt et par dyne-hjemmesko. Jeg kan desværre ikke lige finde et billede online, men de er købt i Netto, og er perfekte til den kommende kolde sæson.

Brystkræft rammer ikke altid kun naboen - desværre rammes flere og flere danske kvinder af sygdommen :(
Ethvert bidrag giver mulighed for bedre forskning og derved bedre behandling.
Lad os være solidariske - vi kan alle blive ramt personligt ....

Læs mere på Støt brysternes hjemmeside, hvor du også kan se alle de flotte produkter der kan købes :)



4 kommentarer:

House of BK sagde ...

Så rigtigt - ingen går ram forbi - kræft er stadig en gåde. Husk du kan støtte videre ved at købe thebreve hos os :-D

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Jeg har også købt et, det første fra venstre ss

god weekend

Krearier sagde ...

HBK : He he, I er måske mit næste shoppe "offer". I har ihvertfald SÅ mange lækre varer :))

laj: GODT! ;-) Også en god weekend til dig :)

Design À la Camara sagde ...

@Marianne: Kom nærmere - fedt at høre

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...