tirsdag den 18. juni 2013

Nuttet give away præmie

Jeg er bare så super glad, for jeg har vundet endnu en give away.
Birgitte Marie med bloggen Kreasyslen udloddede en hæklet ugle i pink eller grøn.
Jeg ønskede den pink, og vandt den. Jubiiii.
Med uglen fulgte en sød hilsen :)



Det er så hyggeligt at vinde noget unikt, og da jeg ikke selv kan hækle, er den en kærkommen skat.
Den får lov til at bo på min datters værelse, da farverne passer helt perfekt.

Tag et kik forbi Kreasyslen, der er nye give aways, og læg også mærke til headeren. Den er bare så flot :)

Tak for den fine ugle Birgitte Marie Ü

2 kommentarer:

Birgitte marie sagde ...

dejligt at du er blevet så glad for den, elsker at glæde andre... rigtig god sommer her fra

Krearier sagde ...

Tak i lige måde Birgitte Marie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...