søndag den 16. juni 2013

Lilium - little rainbow

Jeg ELSKER liljer, og kæresten er god til at komme hjem med en afskåret buket.
Nu har jeg dog købt en plante, og planen er faktisk at lade den stå indedørs, selv om den også er en ude plante.



Den er bare SÅ smuk!


Det er vældigt svært at finde oplysninger om, hvordan den skal passes og plejes indendørs, så ligger du inde med viden, må du gerne fortælle Ü

Ind til dette skete var der en fantastisk duft ude i haven, og inde i huset en fantastisk duft af liljer.
Duften af friske blomster er uovertruffen Ü

2 kommentarer:

Connie sagde ...

Liljer er super smukke - kender desværre ikke kunsten at passe dem og derfor jeg "kun" har orchideer ... dem kender jeg heller ikke helt betingelserne for, men de blomstrer helt vildt, så noget må jeg gøre rigtigt :-)

Krearier sagde ...

Orkideer slår jeg desværre også hurtigt ihjel :(

Måske jeg overvander - måske jeg ikke giver gødning ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...