fredag den 7. juni 2013

Bon Jovi, og os, i Parken

Billede: eb.dk
Efter at have været til Justin Bieber i Parken med min datter i april, var det blevet tid til voksen musik og voksen eye candy ;-)

Vejret var jo vidunderligt, så vi slog os ned på plænen i Fælledparken -


lige bag Parken,


med vores yndlingsmad: Sushi


I små 1 1/2 timer sad kæresten og jeg der og hyggede os, sammen med en masse andre mennesker, især unge der grillede, spillede frisbee eller bold.
På stien så vi en rolig jævn flok af mennesker, der tydeligvis også skulle ind og se Bon Jovi.

Bon Jovi og jeg har en fortid..... agtig .... Bag in time, hvor Midtfyns festivalen eksisterede, og jeg selv var en fast deltager hvert år (1982-1999), gav Bon Jovi to fantastiske koncerter. Til begge koncerter kom vi (en stor flok venner) for sent, de var allerede gået i gang, og begge gange skyldtes det, at min bedsteveninde ikke havde fået tisset af i ordentlig tid :D
Om det var derfor min kæreste bestilte billetter til Parken, ved jeg ikke, men hvor om alting er, så kom vi til tiden denne gang. :)


Koncerten startede 20.58, og så var der fest!
Vi er jo alle blevet ældre - det samme er Bon Jovi, men han er stadigvæk en lækkerbisken, og rocke kan hele bandet.
Vi der havde siddepladser, sad ikke bare stille på sædet, næ, vi stod da op og rockede med.



Som altid, er lyden bare ikke perfekt i Parken, og desværre druknede Bon Jovis fede stemme ofte i musikken, men når man nu kan sangene (de fleste), så gør det knap så meget.
Det eneste jeg er stærk utilfreds med var, at de ikke spillede Bed of Roses, men især Always!!!!


Altså, den er lige som een af mine yndlings sjælere!!!!
I protest blev jeg stående, da lyset efter ekstranumrene blev tændt, og nægtede at forlade Parken ........... i hvert fald ind til det var nemmere at komme ud ........

Kl. 01.30 kunne vi krybe i seng, uden at kunne høre helt normalt ....

Modsat hvad kæresten troede, så havde jeg faktisk endnu stemme tilbage i morges, men tung i hovedet har jeg været hele dagen.
Sådan er det, når den får fuld skrue til en fed koncert!


6 kommentarer:

Karina Viki sagde ...

Åh ja - en lækkerbisken det bliver han ved med at være den gode gamle Jon Bon Jovi :))) Jeg har endnu ikke været heldig at opleve ham live, men stakken af cd'er vokser hver gang der kommer noget nyt ;) tror ikke jeg var meget mere end 14-15 år da min 4 år ældre fætter fik mine øjne op for ham og Mr. Sambora og de er stadig mine absolut favoritter, både sammen og hver for sig :)) er meget misundelig lige nu - det må man godt være ind imellem :))))

Smil fra Karina

Connie sagde ...

Skønt med sådan en kæresteaften og tilmed i selskab med masser af god musik og feststemning :-) .. God idé at nyde maden i Fælledparken inden :-) ... har selv boet lige op ad Parken og var indimellem heldig at få en gratis koncertoplevelse på altanen (når vinden var i den rigtige retning) ... Super dejligt at I havde en god aften :-)

Krearier sagde ...

Karina - Du skulle da havde været der så! :)
Sambora er i bad standing i øjeblikket - to store egoer er een for meget :D
Jeg har overvejet at se serien Ally McBeal igen, bare for at kunne savle over Bon Jovi. Ha ha ha.
Jeg er super misundelig på dem der kan hækle, så misundelse er hel okay ;-)

Krearier sagde ...

Connie - Vi har faktisk planer om, at tage i Fælledparken når Robbie Williams spiller i Parken i slut juli. Hvis taget ikke er på, kan man vist høre musikken ret godt på plænen. Datteren er med på det, så lad os håbe vejret er godt :)

Connie sagde ...

Det lyder som en super god idé, og der er helt sikkert andre, der vil holde jer med selskab :-) ... Da Bryan Adams spillede "open air" koncert i Ringsted i 2007 var der rigtig mange der havde taget opstilling med stole og tæpper udenfor stadion :-)

Karina Viki sagde ...

Hi hi... ja de 2 egoer kan ikke altid lige godt sammen :))

Ville SÅ gerne have været der, men havde ikke råd til billetter da de skulle bestilles, desværre... meeen mon ikke der er håb endnu - de plejer at være fast i Danmark på deres tour, så mon ikke det lykkes en dag ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...