lørdag den 27. april 2013

Panik før lukketid

Jeg kan gå helt i panik, hvis jeg ikke konsekvent har mindst to bøger på sengebordet! Det har jeg ikke haft hele denne uge, og hver eneste dag har jeg håbet, at biblio ville skrive til mig, at jeg kunne hente reserveret materiale. Ikke mindre end fire bøger er jeg nr. 1 på venteliste til, men har jeg hørt noget hvá? Nope, nada, niet :(
I formiddags måtte jeg gøre noget, så jeg spurtede til biblio, og to bøger blev fundet.


Det irriterer mig bare, at finde bøger i panik. Begge forfattere vil jeg gerne læse, men jeg kan godt lide at læse gode forfatteres bøger i rækkefølge, og dette er et spring ind i begge forfattere ....

Men never mind - Nu er jeg sikret en god bog i aften :)
Kæresten er på arbejde, og da lørdag aften absolut intet har at byde på i fjerneren - jeg ser ALDRIG fjernsyn lørdag aften, overvejer jeg snart at hoppe under dynen og læse.

Jeg er også en anelse træt, efter at have været i haven hele dagen :)

Hav en god aften der ude Ü


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...