fredag den 12. april 2013

Drømmerejser: Qualia, Australien

Verdens bedste resort, Qualia, ligger på Hamilton Island (der er privatejet ...) ved Great Barrier Reef i det nordlige australien.


Hamilton Island

Her stod jeg gerne i timevis!
Kilde
Qualia har 60 private pavillioner, der alle har infinity pools med udsigt ud over havet.

Fantastisk udsigt!

Hvad skal man med et fjernsyn?
Kilde

Her gad jeg godt vågne op!
Kilde

Hans og hendes vask ...
Kilde
Priserne starter ved 7.150 kr. pr. nat i højsæsonen.
Vil man leje et beachhouse, inkluderende den særlige gourmetpakke med morgen- og aftensmad koster det fra 30.000 kr.

Se Qualias hjemmeside her, og begynd opsparingen ... Ü
Bestil rejsen f.eks. hos Nyhavn Rejser.
Se private fotos fra resortet her.


4 kommentarer:

Connie sagde ...

Holy moly! Det kræver vist en lottogevinst af lidt større dimensioner - men drømme er heldigvis gratis :-) ... Jeg har stadig udenlandsrejser tilgode, og det sker jo nok en gang, at jeg kommer længere end en tur til Malmø *griner* ... Det er da bare et helt fantastisk sted, du har fundet der :-)

Krearier sagde ...

Desværre var min "rige" onkel kun god for godt 3000,- kr., da han havde mange arvinger :D

Du er da nødt til at se andet end Malmø!
Når sønnike kommer hjem, kunne I da lige tage et smut syd på :)

Jeg har været i en del lande, men jeg orker ikke længere at sidde for længe i et flysæde, så ind til videre går min grænse ved Dubai - Det er 6 timer i fly :)

Kirsten - ChiliPigen sagde ...

Hej Marianne
Tak for din lykønskning inde hos Ævelebævle:)
Glæder mig til at følge din blog!

Kh Kirsten - der også drømmer om Australien:)

Krearier sagde ...

Hej Kirsten
Hvor sødt af dig, at skrive en hilsen :)
Selv om man er misundelig, kan man jo godt lykønske en give away vinder :D

Hav en dejlig weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...