mandag den 29. april 2013

Konfetti til festbordet (DIY)


Er jeg mon den eneste der bruger konfetti til at gøre (fest)bordet mere festligt og farverigt? Jeg har et hav af stjerner, juletræer, dotter, (påske)kyllinger, flag og tillykke konfetti i alverdens farver.
I Påsken 2012 klippede datteren og jeg små påskeæg af farvekort fra farvehandleren, men vi brugte langt fra alt materialet.
Jeg kiggede derfor i mine "hemmelige" skuffer og fandt sørme to udstandsere, som jeg ingen ide har om hvornår jeg har købt ....


Rub og stub af farvekortene blev brugt til massevis af sommerfugle og hjerter.


Smart måde at bruge rester på Ü


2 kommentarer:

Mosekonen sagde ...

Ihh hvor er de søde.
De kan da kun bringe feststemning på bordet

Krearier sagde ...

Ja, men det er nok bedst, at de bruges indendørs.
Ved en havefest forsvinder de nok hurtigt :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...