onsdag den 30. oktober 2013

Ud med Ikea frugtfadet - Ind med Stelton

Jeg føler mig ret sikker på, at Ikeas frugtfad står i mange hjem, og vi har da også haft vores i en del år efterhånden, men nu er det slut!

Jeg havde Imerco gavekort fra mine sønner, og de er nu omsat til Stelton Embrace Frugtkurv, Medium og Stelton Embrace fyrfadsstager. 

Jeg synes designet er super flot, dog må jeg jo erkende, at Stelton frugtkurven ikke er så funktionel som Ikeas frugtskål, men nogle gange må man vælge design over funktion. Hi hi.

4 kommentarer:

Karina Viki sagde ...

Jeg kan så personligt bedst lide Ikeas smukke fad, som faktisk endnu ikke bor herhjemme, men sådan er vi jo forskellige - og kender bestemt godt det med at have behov for nyt selvom man allerede har noget der fungere, lige pludselig skal der forandring til : )

Krearier sagde ...

Jeg kan faktisk også godt lide Ikeas fad, men der skulle ske noget nyt ja :)
Fadet er nu i krea rummet, for smides ud skal det ikke.
Der kan jo være mange forskellige ting i så stort et fad ;-)

Nola sagde ...

jeg elsker det IKEA fad og kigger langt efter det hver gang, for designet tiltaler mig så meget!! Af en eller anden grund har jeg dog aldrig købt det?! Steltons er også virkelig smukt, og ja, nogen gange må man bare gå på kompromis :-)
God weekend

Krearier sagde ...

Jamen Nola du må da købe det næste gang du er i Ikea, for flot er det jo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...