onsdag den 7. november 2012

Yes I can!

Måske ikke vinde det amerikanske valg, men jeg kan godt strikke med 5 pinde!
Jeg havde min tvivl, men jeg er da efterhånden nået langt på skaftet, uden at tabe en pind eller masker. Man er nødt til at holde lidt alternativt - i forhold til når det kun er to pinde - men så må fingrene snos lidt. Ü


Jeg har endnu ikke kastet mig over de strikkede æbler, for det er kun meget få masker der skal fordeles på 5 pinde, så der forventer jeg, at jeg skal sidde meget koncentreret i meget lang tid ....
Tre stk. hjerter er strikket, så nu skal de bare samles og vaskes.
Billede føler på et senere tidspunkt Ü


5 kommentarer:

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Du er da helt fantastisk (jeg får altid for løst maske når jeg skal skifte pind :O( )

Er total vild med de der rør WHAUUU

Connie sagde ...

Wauw nogle flotte strømper! Det må jeg nok sige! Du er skrap :-)

Krearier sagde ...

Ihhhh hvor er I søde :))))

Når jeg er færdig med skaftet kommer jeg dog på prøve, for lige nu er det total sort tale/tekst.
Man skal gøre nogle ting med maskerne som jeg aldrig har prøvet før :D

Mosekonen sagde ...

De ser da skide godt ud.
Flot, flot
og ja, hælen kan virkelig drille, men den kode knækker du helt sikkert også, hvis du tager det step by step.

Krearier sagde ...

Tak Mosekone :)
Skaftet er strikket (20 cm.), og nu ligger arbejdet stille :D
Tror liiiiige jeg strikker en børnevaskeklud inden hælen skal strikkes ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...