mandag den 19. november 2012

Tranebær smoothie

Min datter er absolut ikke til grøntsager, eller særlig mange forskellige frugter, så en måde at få et godt sundt boost i hende er at lave forskellige smoothies.
Dem drikker hun med glæde ;-)

Når jeg laver smoothie prøver jeg mig frem - jeg følger ikke en opskrift slavisk.
Her under er den opskrift jeg tog udgangspunkt i.

Tranebær smoothie (4 pers.)

  • 350 g. tranebær, optøede hvis frosne
  • 425 ml. tranebærsaft, afkølet
  • 300 ml. yoghurt naturel
  • 2-3 spsk. klar honning
Kom bær og saft i blenderen og kør blandingen jævn.
Tilsæt yoghurt og honning og blend igen til indholdet er sammenblandet.
Smag til og tilsæt mere honning efter behov.
Hæld i afkølede glas og server.


Opskriften er fra bogen: Smoothies og frugtdrikke

Til billed redigering har jeg brugt Ipgone app'en: PE-Fotor

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...