søndag den 11. november 2012

December guf

Så er der handlet lidt ind til december måned. Nu er grænsehandel jo aldeles politik ukorrekt, men een gang om året må det da være okay ;-)
Ældstebarnet tog afsted med Mr. Mondeo og en god kammerat. De havde ordrer med fra en masse kammerater, og altså også lidt fra os.



Quality Street og Nutella er en fast tradition i december måned. Af en eller anden grund mente kæresten, at det samme gjorde sig gældende for Toffiffe - den tradition kender jeg dog intet til. :D
Pingvin blandingen er til mig personligt, for jeg spiser ca. 5 stk. hver torsdag aften :D Jeg er virkelig ikke til søde sager. (Det bliver derfor heller ikke mig der spiser ovennævnte).
En kasse Fanta lemon, en æske After Eight, som vist var substitut for noget andet, jeg havde bestilt, samt et stort rør Mentos.
Ældstebarnet køber altid et stort rør Mentos til MOAR, når han er i udlandet :))
I alt blev det ca. 400 kr., og det er jo en HELT anden pris, end hvis det var købt i Danmark ....

3 kommentarer:

laj [tulipan-hygge] sagde ...

ja det er da tilladt

og ser MUMS ud

Krearier sagde ...

Laj ;-)

Jette sagde ...

Det er helt klart tilladt. Jeg skal selv derned til december, og så skal der købes stort ind;)
God aften!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...