mandag den 5. november 2012

Bon A´Parte Power Shopping!

Jeg har før nævnt, at jeg absolut ikke er den store shopper, men noget er gået galt i oktober måned, for jeg har brugt penge som aldrig før.
I dette indlæg er det tøj det handler om - indretningsting kommer senere ;-)

I Ringsted ligger en Bon A´Parte, i butiksarkaden Ringstedet, der sælger både outlet samt nye varer. Kæresten befalede mig at shoppe løs, fordi jeg kom til at sige, at der var nogle fede farver og designs i den butik. ......
Jeg slog hjernen fra - kiggede ikke på priser - hev interessante emner ind i prøverummet - købte alt.
Enkelte dele havde de ikke i min størrelse, så vel hjemme igen shoppede jeg videre på bonaparte.dk

Her under ses et udsnit af mit maniske-tøj-shopping-køb. Ü

Kjoler
V-hals og overskæring med let rynk foran. Lange ærmer. Printet jerseykvalitet med stretch.
Med rund hals. Påsat blonde og dekorative bånd foran. Lange ærmer.
Blød jerseykvalitet med stretch.

Med kabelstrik for- og bagpå. Strukturstrik forneden og i ærmerne. Blød uldkvalitet.
Kaffe: Grå Balarinea kjole

Købte desuden er tynd kjole i mosgrønne og brune nuancer. 
Desværre intet billede.


Bukser
Tætsiddende pasform. Fast linning med bæltestropper. Lynlåslommer med nitter foran. Paspolerede pyntelommer bagpå. Pyntestikninger samt overskæringer for- og bagpå.
Blød twillkvalitet.

Jeg købte også et par total lækre mosgrønne bukser i twillkvalitet, med fede syninger, og lynlås nederst på buksebenene. Desværre intet billede.


Bluser 
Model med V-hals og slå om-effekt. Blød jerseykvalitet.
Rund hals og V-slids med bindebånd. Smock i halsudskæringen.
Lange raglanærmer med elastikdekoration og smock. Let kvalitet.
Indeholder ikke-tekstildele af animalsk oprindelse. 100% bomuld
Rund hals og V-slids med perlemorsknapper. Broderi foran. Jerseykvalitet med struktur. Vask 40°. 
Med V-hals og broderi foran. Bindebånd. 3/4-ærmer med elastik. Printet chiffonkvalitet. Håndvask. 100% polyester
Samt en lyng farvet basis bluse med lange ærmer.
Samt en sort cardigan med paletter på skuldrene.

Toppe

Jeg bruger altid lange toppe som underkjoler.
Lang tætsiddende model. Blød kvalitet med stretch
Accessories
Så lækkert bælte

Samt et tørklæde med print i diverse denim farver.

Det var sørme godt jeg skrev dette indlæg, for nogle af varerne kan ikke bare smides i vaskemaskinen på 40 grader, og det havde jeg nok gjort, uden at tænke videre over det ....

Nu går der også et stykke tid igen, inden jeg køber nyt tøj! Ü

6 kommentarer:

Connie sagde ...

Skønne ting du fik shoppet :-) ... Bor selv midt i Ringsted, så jeg passer på med at færdes for meget i Ringstedet, for det kan hurtigt blive dyrt :-)

Krearier sagde ...

Hej Connie
Normalt kan jeg sagtens gå rundt i byen, i Outlet og i arkaden, uden at købe noget som helst, men pengene sidder løst i øjeblikket, så jeg skal absolut ikke til Ringsted den kommende tid.
Ikke engang Tiger tør jeg besøge. ;-)

Mosekonen sagde ...

Waw for nogen lækre sager du har fået.
Det er så lækkert med nyt tøj.

Krearier sagde ...

Hej Mosekone
Ja, det er noget lækkert tøj, og især bukserne er lange flottere i virkeligheden. :)

Egedia´s Collage sagde ...

Super lækre ting du har shoppet... lige min stil! Så nu er det så ikke kun dig der er fattig. jeg bliver da nød til at eje den kabelstrikkede kjole... og spørgsmålet er så om man kan "nøjes" med det når man så ser hele kataloget :o))Tak for tip.

Krearier sagde ...

Hej Jannie
PAS PÅ!!! Der er SÅ meget lækkert tøj i de skønneste farver ;-)
Husk også at tilmelde dig deres nyhedsbrev, for så er der også rabatter - ret ofte ... :)
God shopping.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...