søndag den 17. juni 2012

Ulla Terkelsen: Vi kan sove i flyvemaskinen


Vi kender alle sammen Ulla Terkelsen, der med ro i stemmen rapporterer fra alverdens steder. 
Med denne bog kommer vi tættere på den private Ulla Terkelsen, end jeg havde forestillet mig, da jeg åbnede bogen. Titlen synes jeg indikerer, at vi skal læse om hendes mange spændende oplevelser som journalist, og de er naturligvis også til stede, men den er også meget, meget privat.
Der er især to ting jeg vil omtale. Hun ELSKER Polen, og lige pt. rapporterer hun fra EM i fodbold, der bl.a. finder sted i Polen. Jeg er sikker på, hun får en fest ud af det, for hun kan også godt lide fester Ü
Det andet er, at hun beskriver sin kristne tro, og der synes jeg det kammer over. Troen er vigtig for hende, og derfor skal den selvfølgelig også med i bogen, men - i mine øjne - bliver det for meget "sandheden". Her tabte hun mig lidt.
Men ellers en spændende biografi, og der hersker ingen tvivl om, at hun er en sej dame, der har oplevet helt utrolige ting, og stadigvæk bevaret sin integritet.

Læs bogen Ü


2 kommentarer:

Snullemor sagde ...

Fandt din blog via Tinas.. indlægget om gode bøger! Jeg læser meget gerne om gode bøger og glæder mig til at følge dig : ) Kan se der allerede er nogen jeg må i gang med...
: )

Krearier sagde ...

Hej Snullemor - Glad for at se dig her :)
Jeg ELSKER bøger, og gid den sol dog snart ville være fremme lidt oftere, så man med god samvittighed kan sætte sig i haven og læse ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...