tirsdag den 15. januar 2013

Kähler julegaver

Hvor heldig er man lige, når man får 5 Kähler vaser i julegave.
Jeg følte mig vild heldig, og blev super super glad.
Ønsket om en Omaggio vase m. grønne og sorte striber, talte jeg om allerede i efteråret, men vi kunne ikke finde den model nogen steder.
Sørme om kæresten så kunne berette, at han kort tid efter vores "jagt", havde set den i en butik i Vordingborg og skyndt sig at købe den, så jeg kunne få den i julegave.
Det er enda' en medium, så den er stor og fin Ü



Under juletræet lå så også alle fire Primavera vaser. Jubiiii.
Tippet gav jeg kæresten midt i december, og så gik jagten ellers ind efter dem. Det var slet ikke nemt. I Bahne havde de kun to af modellerne tilbage, så han måtte også forsøge sig i Kop & Kande. Her havde de tre modeller tilbage, men butikassistenten smed den ene på gulvet, og de havde ikke flere i den model! Han købte de to tilbageværende modeller, og håbede på, at det ikke var samme modeller som han havde købt i Bahne.
Heldigvis pakkede jeg fire forskellige modeller ud Ü


Primavera
Billederne er fra Kahlers hjemmeside ;-)

Det bliver fedt, når jeg om ikke såååå lang tid, kan hente blomster ind fra have og grøftekanter Ü

2 kommentarer:

Connie sagde ...

Nogle gange ER man bare heldig ... og du har helt sikkert fortjent dine vaser :-) ... dejlig kæreste du har forøvrigt ... hans slags hænger vist ikke på træerne :-) ... Jeg fik altid det jeg lige præcis IKKE havde ønsket mig - det er ufedt :-)

Krearier sagde ...

Ai øv, at få det man IKKE havde ønsket sig :((((

Du har hel ret - en mand som kæresten, findes der ikke mange af, og det er ikke for at det skal lyde sukkersødt. Han ER virkelig unik på mange områder, og selv om mine veninder under mig ham, så er de også misundelige :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...