søndag den 25. august 2013

Ferie"barnet" Smutti

I uge 29 havde vi ferie"barnet" Smutti - en godmodig, tålmodig og nem hund at have boende.
Vi tog en masse billeder af hende, så Smuttis "forældre" kunne se alt det hun havde oplevet i ferien Ü
Her er et lille uddrag.




Som det ses var vejret fantastisk, og jeg fik gået en masse kilometre.
Desværre fortsatte jeg ikke med alle de gåture, selv om Hjerteforeningen siger, at vi skal gå ture som havde vi en hund ....
Det ER bare nemmere at komme afsted, når man har en hund.

Vi tog også Smutti med på en heldagsudflugt. Mere om det i et andet indlæg.

Tak til Smuttis familie for lån af hund Ü

4 kommentarer:

Connie sagde ...

Ja man får masser af motion, når man har hund, og dejligt at I kan låne en indimellem :-) ... jeg havde Schæfere i mange år og det blev til min. 2 timers powerwalk hver dag + daglig træning ... og så var det i al slags vejr - dengang tænkte man ikke over det ... man klædte sig bare på efter forholdene :-) ... jeg havde også svært ved at komme afsted det første lange stykke tid uden hund, men det ændrede sig heldigvis, så nu er det bare en vane igen :-)

Mosekonen sagde ...

Åhhh så kær den er og ja, du har ret. At blive luftet af en hund, gør det noget lettere. Jeg har stadig ikke fundet frem til vanen...at gå tur uden hund.

Krearier sagde ...

Smuttis forældre mener, at vi burde få en hund, men den er jeg nu ikke hel med på (endnu) .....
Måske engang når datteren er flyttet hjemme fra, men det varer forhåbentlig nogle år endnu ;-)
Hun er i øvrigt ikke en god gå-kammerat, hun gider kun gå tur hvis Smutti er med, eller hvis jeg lover hende en kanelsnegl :D

Nola sagde ...

Herlig ide at lave en billed-dagbog :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...