søndag den 24. marts 2013

Solen varmer

Jeg har besluttet mig for, at nu er det FORÅR, og ignorerer fuldstændig sneen!
Dette her betydet, at jeg i går morges, drak min morgenkaffe på en solbeskinnet terrasse, mens jeg læste i Knausgårds "Min kamp 2". Sneen lå kun få cm. fra mine fødder, og naboerne må have tænkt deres, hvis de kiggede ud af deres 1. sals vinduer. Især da jeg standhaftigt blev siddende, selv om det begyndte at små sne :D
I morges gentog jeg successen, dog deltog kæresten denne gang, og vi kunne slet slet ikke se sneen på græsplænen!

Efter morgenmaden og Presselogen gik vi en tur i solskinnet, og vi lagde slet slet ikke mærke til, at der lå sne på stien, og is på søen.

Vi var ikke de eneste der nød det lune vejr. På broen over åen sad to ænder og sov.

Og i vandet svømmede ænder stille og roligt rundt.


De var lige henne og tjekke om vi havde kanelsnegle med igen, men da det ikke var tilfældet daffede de videre i mageligt tempo.

Jeg er sikker på, at de nød solens stråler lige så meget som vi gjorde. Ü

3 kommentarer:

Connie sagde ...

Sej tilgang til få foråret frem :-) ... hvis vi alle gør det samme ... ignorerer sneen, så forsvinder den (og det gør den jo på et tidspunkt), jeg vil bestemme mig for at gøre det samme ... onsdag er det bestemt, at jeg skal storshoppe forårstøj ... og i påsken bliver meget af vintertøjet gemt væk ... så MÅ det da blive forår :-) ... forøvrigt er der lunere vejr på vej, siger de kloge :-)

Krearier sagde ...

Alt over 0 grader er fint med mig .....

Vi overvejer at smutte til Sverige i Påsken, så datteren kan få opdateret sin i forvejen alt for stor garderobe, men hun er jo vokset fra forår/sommertøjet fra sidste år, sååå deeet :)

Connie sagde ...

Lyder som en rigtig god ting :-) ... dejligt at vokse fra tøjet ... det er jeg også ... den modsatte vej, men det tæller jo også :-) ... Rigtig god påske :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...