torsdag den 17. maj 2012

Stemningsbilleder fra naturen


Som skrevet tidligere, er jeg så heldig, at bo lige midt i Danmarks smukkes natur. ;-)
Kæresten og jeg cyklede ud til een af de søer vi har i "baghaven" i formiddags d. 5. maj 2012.
Alt er stadigvæk meget "råt", selv om der naturligvis er kommet små blade på mange buske og træer, men bunden er stadigvæk rå og afslører gamle træstubbe/stammer o.s.v.
Råt og smukt Ü

Rå træer, koldt vand og blødt græs

Da jeg tog øverste billede, fik jeg skæld ud af en flok får.
Måske fordi de hørte vi omtalte de små lam som lækker spise .... Ü


Ser du også en krokodilles øje midt i billedet?

Mon det er et frugt træ af en art?

Sti spærret!
Godt jeg havde min stærke kæreste med Ü


Naturen er balsam for sjælen og ingen farve er smukkere end grøn! Ü

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...