søndag den 13. maj 2012

I gang med at spise foråret


I mine øjne er foråret, uden sammenligning, den bedste årstid, og i år har jeg glædet mig ekstra meget.
Sidste år fik jeg øjnene op for ramsløg (i min "baghave" ved søen) og da sæsonen sluttede var jeg helt ke' af det. Så skulle jeg vente i mange mange måneder på denne lækre velsmagende og ikke mindst GRATIS spise. 
Nu er de friske skud kommet JUHU, så torsdagssuppen (vi spiser suppe hver torsdag hele året rundt) skulle naturligvis være ramsløgsuppe.

Ummm, forårets første høst
Grundig skyllet - man ved aldrig om der har været en hund forbi ...

Hvis du har lyst til at se opskriften på ramsløgsuppe, og i øvrigt flere opskrifter med ramsløg der løbende vil blive tilføjet, må du hoppe over på min mad blog:

Har du smagt ramsløg?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...